Kérdése van? Hívjon minket! +36-30/903-0874

Kiadó: Lingea Kft.
3 250 Ft
Részletek
Az ismert útikönyvsorozat legfrisseb kiadása, aktuális információkkal. Barangoljon velünk Szicíliában! A sziget változatos tája magas hegyeknek, a völgyeknek és a hatalmas part menti síkságoknak köszönhető. Itt található Európa legaktívabb vulkánja, az Etna, melyet akár vonattal is körbejárhatunk. Szicília két legnépszerűbb üdülővárosa az északi parton fekvő Cefalù és a keletin levő Taormina. A strandok mellett különleges műemlékek várják itt a látogatókat. Taorminában egy görög színházat és néhány középkori palotát, Cefalùban pedig egy normann székesegyházat és egy arab óvárost találunk. Utazzunk el Palermóba és sétáljunk végig az óváros szűk utcáin és sikátorain. Fedezzük fel a normann palotákat, a barokk templomokat, a mozaikokkal díszített kápolnákat, az olajbogyóval és vérnaranccsal teli piacokat, a különleges bábszínházakat, ill. a fenséges oratóriumokat. Látogassunk el a sziget belsejében levő Ennába. A várostól délre található Villa Romana del Casaleben gyönyörű római padlómozaikokat láthatunk. Szicília rengeteg lehetőség­gel várja az aktív turistákat. A partokon, a szigeteken és a hegyek közt az év bármely időszakában sportolhatunk: hegyeket és vulkánokat mászhatunk meg, búvár­kodhatunk a tengeri termé­szetvédelmi övezetekben, sétálhatunk a szurdokok­ban, ill. felfedezhetjük a part menti kis szigeteket. Akár arra is lehetőségünk nyílik, hogy reggel az Etnán síeljünk, délután pedig már a tengerparton napozzunk.
Adatok
Cikkszám
unas_815243
A vásárlás után járó pontok