Kérdése van? Hívjon minket! +36-30/903-0874

3 500 Ft

Celebes (Sulawesi), Bali - guidebook in Hungarian
Details
"A fórumokon Pó Apó (www.poapo.hu) néven ismert hátizsákos utazónk negyedik és ötödik könyve ismét Délkelet-Ázsiába vezet. Méghozzá szó szerint: az indonéz szigeteken tett utazása nemcsak szórakoztató útleírás, hanem követhető útiterv is egyben. Jelen kötetben járhatunk Borobudurnál, Jáva világhíres buddhista templománál, sétálhatunk a máig is működő Bromo-vulkán szürke hamuval borított, kietlen vidékén, kanyaroghatunk csónakkal Dél-Borneó (Kalimantan) madárparadicsomában, hogy az éjszakát az egykori fejvadászok földjén egy hagyományos dajak törzsi házban töltsünk. A folyatásban Celebesz (Sulawesi) szigetén részesei lehetünk a sokáig elszigetelten élő toraja nép egyedülálló, kultuszainak, majd ezt a körutat a térség gyöngyszemén, Bali szigetén zárjuk, ahol valóban egyedülálló gazdagságban egyesül a trópusi természet, a kéklő tenger, az évszázadokról itt maradt számtalan hindu-balinéz templom és a szorosan hozzájuk fűződő vallási hagyomány. A szerző következő könyvében pedig eljutunk még a pápuák földjére is, Új-Guineára, a most is csak kis repülőgépen megközelíthető rejtett völgyekbe, ahová alig két évszázaddal ezelőtt tette be először nyugati ember a lábát, és végül a Fűszer-szigetek közötti csatangolásban elkerülünk egy olyan érintetlen kis sziget tengerpartjára is, amivel eddig talán csak álmainkban találkozhattunk. És mindezt egyszerűen, egyénileg megoldva." (a Kiadó)